۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران این یگان از سطح معابر و دست فروشان ، ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 سرهنگ احمد ساکی گفت: یک نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه دستگیر و تعداد یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد و  با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

او گفت: به توزیع کنندگان مواد محترقه هشدار  می دهیم با اجرای متوالی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده، برخورد پلیس ملایر با این طیف افراد فرصت‌طلب به شدت ادامه دارد.

به گفته فرمانده انتظامی ملایر سامانه ۱۹۷ شاخصی مهم در اثبات مردم‌داری و جامعه محوری پلیس ملایر است، که پیام‌های واصله به تلفن ۱۹۷ به صورت دقیق، فراگیر و هدفمند و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم بررسی می‌شود.

ساکی گفت: پلیس همواره از سازوکار‌های آموزشی و اجتماعی مداوم بهره می‌گیرد تا به بهترین شیوه ممکن در ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به مردم اقدام کند و زمینه مشارکت موثر در همراهی جامعه با ماموریت‌های ناجا، در دو حوزه حفظ امنیت و مراقبت از قانون را هر روز بیش از گذشته فراهم کند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.